Marketing avonturiers gezocht:

Doe mee met de BizBooster en zorg voor een constante stroom aan nieuwe leads

We starten op maandag 7 oktober 2024

Marketing avonturiers gezocht:

Doe mee met de BizBooster en zorg voor een constante stroom aan nieuwe leads.

We starten op maandag 7 oktober 2024

Heb jij op dit moment nog niet voldoende klanten?

  • Verlang jij naar een continue stroom aan nieuwe potentiële klanten?
  • Wil jij nieuwe mensen aanspreken, naast je huidige klanten en social media volgers?
  • Droom je van een marketingmachine die 24/7 voor je werkt?
  • Ben je klaar om te investeren in tijd, energie en geld in de groei van je bedrijf?
  • Wil jij samen met mij en je collega-ondernemers op marketingavontuur?

Dan is de BizBooster echt iets voor jou!

Ga jij met mij mee op marketing-avontuur?

Met een klein groepje ondernemers gaan we op avontuur. In 8 weken tijd bouwen we samen een marketingmachine rondom jouw product of dienst. Met als doel om een continue stroom aan nieuwe leads binnen te krijgen. Met elkaar – ieder voor zich en toch samen – starten we deze training om te groeien als ondernemer.

Liever luisteren dan lezen?

Geen zin om deze pagina helemaal te lezen? Luister dit spraakberichtje voor de samenvatting.

Wat houdt de BizBooster precies in?

We maken samen:

Een aantrekkelijke weggever

Een toffe weggever waarmee potentiële klanten jouw product of dienst gratis kunnen ervaren. Denk aan een e-book, masterclass, podcast, video, oefening, template, prijsvraag of iets anders dat perfect bij jou past. Ik geef je tips waar een goede weggever aan moet voldoen en we brainstormen samen over wat voor jou een goede weggever zal zijn.

Doelgerichte landingspagina

Een geoptimaliseerde landingspagina waar ze de weggever kunnen downloaden, inclusief de technieken om ervoor te zorgen dat deze in de inbox van jouw potentiële klant belandt. Alles dus geautomatiseerd zodat je er geen omkijken naar hebt. In handige instructievideo’s leg ik uit hoe dit moet. Lukt het niet? Dan doen we het samen!

Effectieve opvolging met een krachtige funnel

Een goed doordachte funnel om deze leads op te volgen en ze te transformeren van potentiële klanten naar betalende klanten. Dit kan via e-mails, maar er zijn ook andere effectieve strategieën beschikbaar. In laat je verschillende invalshoeken zien en samen brainstormen we wat voor een opvolgstrategie het slimste is én het beste bij je past.

Doelgroepgerichte advertenties voor maximale zichtbaarheid

Een gerichte advertentiecampagne om jouw weggever te promoten onder jouw doelgroep. Zodat je nieuwe mensen bereikt die jou nog niet kennen of volgen op social media. Ontdek ook andere creatieve manieren om jouw weggever in de schijnwerpers te zetten.

Na 8 weken is jouw marketingmachine gebouwd en staat alles live! Laat de leads maar binnen stromen

Wat mag jij van mij verwachten?

  • Persoonlijke begeleiding zodat je niet alleen de theorie begrijpt, maar ook ondersteuning krijgt bij de toepassing ervan. Denk aan groepscalls en 1 op 1 telefonische spar-sessies.
  • Handige instructie video’s die je kijkt wanneer het je uitkomt – maar binnen de 8 weken van dit avontuur – en tussentijds kunt pauzeren. Hele praktische instructievideo’s waarin ik je stap voor stap uitleg hoe je iets moet bouwen.
  • Community ondersteuning van jouw mede-ondernemers die ook meedoen met de BizBooster, waardoor je ideeën kunt delen, vragen kunt stellen en leert van elkaars ervaringen. Ik open een What’s app groep en we hebben 2x een groepscall.
  • Mijn inzet en enthousiasme want ik ga mijzelf 100% geven om ervoor te zorgen dat jij deze training terugverdient. Omdat ik het jou gun!

Wat verwacht ik van jou?

  • Energie en enthousiasme omdat jij wil groeien als ondernemer.
  • Bereidheid om geld te investeren in bijvoorbeeld de promotie van jouw weggever via betaalde advertenties en de aanschaf van een tool om een funnel te bouwen bijvoorbeeld Mailblue of Mailchimp.
  • Bereidheid om tijd te investeren in het bekijken van de instructievideo’s maar ook in het ontwikkelen van de weggever, de landingspagina, de opvolging en de promotie. Binnen deze 8 weken! We gaan geen half werk leveren 🙂
  • Bereidheid om elkaar te helpen, want we gaan dit marketingavontuur met een klein groepje ondernemers samen aan. We denken met elkaar mee, helpen elkaar en delen onze ervaringen.
  • Transparantie over de behaalde resultaten, want ik wil graag na afloop horen, hoeveel tijd dit avontuur jou heeft gekost, hoeveel geld, maar ook hoeveel klanten en omzet dit avontuur jou heeft opgeleverd. Dit wil ik delen met toekomstige deelnemers van de BizBooster.

Geef je op voor de BizBooster, neem het heft in eigen handen en zorg voor een constante stroom aan nieuwe leads.

Startdatum is 7 oktober 2024

Praktische informatie:

Investering

€ 595,- ex btw en inclusief alle instructievideo’s, 2x een groepscall en 5x persoonlijke telefonische begeleiding in een periode van 8 weken. Betalen in 2 termijn a € 310,- ex btw is ook mogelijk.

Start- en einddatum

We starten 7 oktober en het hele traject duurt 8 weken en eindigt dus op 6 december (met tussendoor nog een weekje herfstvakantie)

Voor wie

Geschikt voor ondernemers die nog niet voldoende klanten hebben en/of een nieuwe doelgroep willen aanboren. Na 8 weken heb je een funnel gebouwd die zorgt voor een stroom aan nieuwe leads.

Wat krijg je precies?

7 instructievideo’s, 2 groepscalls en 5 uur telefonische persoonlijke begeleiding. Na afloop heb je een weggever, een pagina waar deze gedownload wordt, een follow-up strategie en promotiestrategie die je zelf – met hulp – hebt gebouwd.

Wie ben ik?

Ik heb al meer dan 20 jaar werkervaring in marketing en communicatie! Denk aan e-mailmarketing, social media, websites, online adverteren, influence-marketing, bloggen, vloggen, beurzen, congressen en ga zo nog maar even door. Ik ben analytisch ingesteld, systematisch en nauwkeurig. En dat is voor deze training van groot belang!

Ik houd ook van verbinden. Ondernemers met elkaar in contact brengen & kennis uitwisselen, elkaar inspireren & helpen. Dat doe ik niet alleen met mijn Coffee & Marketing Meet ups, maar ook in mijn trainingen. Mijn ervaringen bij eerdere trainingen die ik gaf was dat de interactie en de sfeer in de groep erg fijn voelt. Er wordt goed met elkaar meegedacht, er worden tips onderling uitgewisseld en soms ontstaat er zelfs een samenwerking nav mijn training. Daar ben ik trots op!

Voor je agenda:

Instructievideo's

De eerste video wordt op maandag 7 oktober 2024 verstuurd. Daarna ontvang je elke week een instructievideo. Bekijk deze in je eigen tempo maar voor het einde van dit 8 weekse traject. Het traject eindigt op vrijdag 6 december.

1 op 1 telefonische sparsessies

Plan persoonlijke 1 op 1 telefonische sparsessies in op vrijdag 25 oktober, 8 november, 15 november, 22 november en 6 december 2024. Je krijgt dus in totaal 5 uur persoonlijke begeleiding!

Groepscalls

Groepscall met alle deelnemers op 18 oktober & 29 november 2024. Om met elkaar te sparren, van elkaars vragen te leren en om ideeën op te doen.

Herfstvakantie

In de herfstvakantie wordt niet gewerkt (28 oktober – 1 november) Deze week valt dus buiten de 8 weken, want van 7 oktober tot en met 6 december is eigenlijk 9 weken. Minus de herfstvakantie kom je dus uit op 8 werkbare weken.

Referenties van cursisten uit de eerdere editie:

Dijanne Riezebos: “Ik heb het nog nooit gedaan, dus denk dat ik het wel kan! Met dat idee begon ik aan de training. Het was pittig en er gaat best tijd in zitten. Maar ik vond het ook leuk en dapper dat ik het “zelluf” heb gedaan met behulp van de filmpjes, de persoonlijke begeleiding en whatsapp contact tussendoor. Al 52 mensen hebben mijn gratis ademhalingsoefening gedownload en een stuk of 5 daarvan hebben mijn instapdienst (voor een lage prijs) aangeschaft.”

Ingrid Arentsen, Kindercoaching Aan het roer: “Een duidelijke en interessante training, waarin je een goed beeld krijgt hoe het werkt in een campagne/funnel met als resultaat een goede weggever en een advertentie op social media! Ik vond het een fijne cursus en ben op een prettige manier begeleid. De filmpjes waarin stap voor stap uitleg wordt gegeven vond ik waardevol. Ik merk dat ik deze nodig heb, omdat ik het te weinig doe. Vanmorgen wilde ik de advertentie, die we samen (tijdens de 1 op 1 sessie) hadden gemaakt, publiceren, maar deze stond niet meer in de concepten. Dus zelf opnieuw gemaakt en tijdens het kijken van jouw filmpje alles stap voor stap uitgevoerd. En is het gelukt!”

Linda Koops, Fit met Linda: “Susan heeft mij met deze training geholpen om na te denken over de doelgroep van mijn bedrijf en dankzij haar feedback en hulp heb ik een funnel staan. Ze dacht mee met de inhoud van de funnel en hielp ook op technisch vlak. Hierdoor werd het voor mij concreet en goed toepasbaar.”

Jaqueline Beens, Borduurstudio Jaqueline: “Ik heb out of the box gedacht en gekozen voor een prijsvraag om e-mailadressen te verzamelen. Zwangere dames kunnen hun uitgerekende datum aan mij doorgeven en als ze op deze datum bevallen een prachtig cadeau winnen. Al 35 zwangeren doen mee. Dat betekent dus 35 e-mailadressen van vrouwen die hopelijk ook leuke babyitems bij mij bestellen. Is nog niet concreet gebeurd maar ik blijf positief! Ik heb de prijsvraag gesponsord ingezet op social media en blijf zo mijn e-mailadressenlijst opbouwen. Ik vond het heel waardevol dat we samen in een groepsapp zaten en zo elkaar konden helpen en ideeën opdoen.”

Madelon Dikkens, Praktijk Madelon voor mama en baby: “Ik ben erg blij dat ik van je heb mogen leren. Met alle tips en trics om een goede funnel op te bouwen en deze te promoten. Ik ben niet technisch en laat daar dan dingen liggen omdat het me te veel frustratie geeft. Maar met deze stappenplan is het gelukt zonder de frustratie. Bedankt!”

Susan van Berkum VA: “De training Social media van Susan van Schooten is een aanrader en een heldere blik op hoe je online jezelf goed neerzet op social media! Susan is heel deskundig en weet precies de juiste tools te gebruiken en de do’s and don’ts te benoemen! Susan is met haar vrolijke lach en duidelijke uitleg een topper in haar vak! Tevens is het met alle ondernemers een leuke gezellige ochtend!”

Tinie Honders, 10voorSupport: “Deze training is heel leerzaam, alles wordt duidelijk uitgelegd, er is veel ruimte voor vragen. Een echte aanrader als je meer wilt weten over social media!”

Bianca van Rheenen, Haarsucces: “Social media is in het begin spannend maar ook leuk. Veel proberen, er handig in worden en gewoon doen! Maar na een tijdje wilde ik mijn social media professionaliseren. De training van Susan is super leuk! Twee ochtenden met andere ondernemers de diepte in om nog meer uit Social Media te halen. Susan weet heel veel en neemt je op een goede manier mee in de wereld van sociale media. Tips, weetjes… en nog veel meer. Wil je meer verdieping? Doe dan deze training.”

Les 4
In de vierde les vertel ik je – via 14 tips – hoe je via Instagram een zo groot mogelijk bereik hebt. Ik leg daarbij de nadruk echt op kwaliteit in plaats van kwantiteit. Het gaat er namelijk niet om of je duizenden volgers hebt. Liever 100 echte volgers die betalende klanten worden toch? Ook de #hashtags komen in deze les aan bod.
Duur 40 minuten

Les 5
De vijfde les vind ik zelf het allerleukst. Ik ben namelijk een enorme fan van de Instagram Stories. En ik ben niet de enige want tegenwoordig heb je via de stories een groter bereik dan via de berichten zelf. En je kunt zoveel leuke dingen doen met de stories….. Ik laat het allemaal zien en daarna ben je vast net zo’n grote fan als ik!
Duur 43 minuten

Bonusmateriaal
Toen ik klaar was met het opnemen van de cursus, was ik niet echt klaar! Ik kwam nog continu interessante dingen tegen op Instagram die ik graag met mijn cursisten wil delen. Inspirerende accounts om te volgen of nieuwe inzichten. Of ik kreeg vragen van de cursisten waarvan het antwoord waarschijnlijk interessant is voor alle cursisten. Dit heb ik steeds gedeeld in de ‘stories’ en vervolgens gebundeld in de ‘hoogtepunten’. Een hoop bonusmateriaal!

Les 1
De eerste les is een introductie op de wereld van Instagram. Wat is nu precies het verschil met Facebook? Welke accounts zijn populair en waarom? Hoeveel mensen gebruiken Instagram? Wat zijn flat-lays? Ook het algoritme van Instagram komt aan bod. Waarom zien niet al jouw volgers jouw berichten? En op basis waarvan worden jouw berichten getoond? Als je weet hoe het algoritme werkt, kun je er je voordeel mee doen.
Duur is 20 minuten

Les 2
In de tweede les gaan we daadwerkelijk aan de slag. We maken een eigen Instagram account aan en koppelen deze aan onze (zakelijke) Facebookpagina. Ook behandel ik diverse instellingen en leg ik je uit hoe je berichten en foto’s plaatst, hoe je reageert op berichten van anderen en hoe je berichten opslaat. Ook maak ik een uitstapje naar Pixabay en Canva; twee handige websites waarmee je de prachtigste foto’s voor Instagram creëert.
Duur is 25 minuten

Les 3
Naar mijn mening is de derde les de belangrijkste les in deze reeks. Ik vind namelijk dat je niet zomaar berichten moet plaatsen, maar dat je eerst een social media plan moet opstellen. Dat hoeft geen boekwerk te zijn, maar het is wel belangrijk dat je voor jezelf bepaalt – en keuzes maakt – wat je met social media wilt bereiken, wie jouw betalende klanten zijn en hoe je hen gaat bereiken via welke kanalen. Pas als je je strategie helder hebt, is je social media succesvol. Ook laat ik je zien hoe je een handige contentplanning maakt, wat jou veel tijd gaat besparen!
Duur 40 minuten

15 gratis tips om social media succesvol in te zetten

Download mijn gratis whitepaper “15 tips om succesvol te worden op social media”.

Downloaden

Waarom je nepvolgers op Instagram moet verwijderen

Lees mijn blog waarin ik uitleg dat nepvolgers ervoor zorgen dat je bereik op Instagram achteruit gaat!

Lezen

Luister de podcast over Eekhoornmarketing en social media

Social media is uitermate geschikt om eekhoornmarketing toe te passen! Weet jij niet wat eekhoornmarketing is??? Ga snel de podcast luisteren.

Luisteren