Regelmeisje

Je website actueel houden, nieuwsbrieven versturen, een flyer ontwerpen, facebooken…… Zo maar wat voorbeelden waar je als ondernemer mee te maken krijgt. Meestal schieten deze klussen er flink bij in. Je hebt er geen tijd voor, want je wordt geleefd door de drukte van alle dag.

Bovendien ligt daar vaak je passie niet! Je wilt juist bezig zijn met de core business van je bedrijf én declarabele uren maken.

Deze werkzaamheden zijn wel van essentieel belang. Een website waar verouderde informatie op staat of een facebookpagina waar sporadisch een bericht op verschijnt, doen afbreuk aan je imago. En hiermee haal ook geen nieuwe klanten binnen. Zou het niet heerlijk zijn als je daar geen omkijken naar hebt?

En daar help ik jou bij! Noem mij een communicatieprofessional, een virtual assistant of gewoon het ‘regelmeisje’. Ik neem voor (kleine) organisaties alle marketing en communicatieactiviteiten uit handen, zodat jij kunt doen wat je leuk vindt om te doen.

Waar kan ik je bij helpen?

  • Website actueel houden
  • Website optimaliseren
  • Nieuwe website inrichten en vullen
  • Nieuwsbrieven
  • E-mailcampagnes
  • Social media plan opstellen
  • Jou leren om zelf een social media plan op te stellen
  • Social media accounts onderhouden
  • Content verzamelen
  • Social Media advertisement
  • Film
  • Promotiemateriaal
  • Organisatie evenementen
  • Projectmanagement
  • Pers
  • Interne communicatie

Wat vind ik belangrijk?

Met meer dan vijftien jaar werkervaring, goede mensenkennis en een positieve houding help ik jouw bedrijf groeien. Zowel online als offline. Nieuwsgierig wat ik voor jou kan betekenen? En welke taken ik van jou kan overnemen zodat jij tijd overhoudt voor de dingen waar jij energie van krijgt? Neem contact met mij op en laten we kennis maken. Ik vind het belangrijk dat er een goede klik tussen ons is, dat we van elkaar mogen leren en dat je vertrouwen hebt om een stukje van jouw onderneming aan mij uit te besteden.

Wat kost het?

Mijn uurtarief is 50 euro exclusief btw. Ik werk vanuit huis en heb mijn eigen laptop en telefoon en schaf zelf de programma’s aan waarmee ik werk zoals Hootsuite of Adobe Indesign. De meeste organisaties huren mij in voor een vast aantal uren per maand (met een minimaal aantal uren van 10 uur per maand), waarbinnen ik alle werkzaamheden verricht. Het is ook mogelijk om mij op projectbasis in te huren, bijvoorbeeld voor het opstellen van een social media plan of bij het ontwikkelen van een nieuwe website.

Meer weten?

Ik ben op dit moment virtual assistant voor Kidsproof, Marianne Bleumink en Samen Sterk Zorg. Benieuwd wat ik allemaal doe? Volg mij op Facebook of Instagram en neem een kijkje in mijn keuken (letterlijk, want ik werk aan de keukentafel!)

Annelies Kuipers van Samen Sterk Zorg: Susan doet bij ons alles wat te maken heeft met online marketing & online communicatie. De kracht van Susan is dat ze het bedrijf induikt en het echt leert kennen. Binnen no-time sprak ze onze “taal” en plaatste ze de mooiste berichten over ons bedrijf op Social Media. Susan onderneemt zelf veel, wat aanvullend is voor onze organisatie. Ze is ijverig en wil het graag goed doen, waardoor ze zich voor 200% inzet. Erg blij met haar!!!

Rik Bekking van OTCP: Het is plezierig samenwerken met Susan. Ze is professioneel, geeft gevraagd en ongevraagd advies, schrijft makkelijk en is stipt in het nakomen van haar afspraken. Ze heeft voor mij een heel nieuwe website “geregeld”, inclusief offertes aanvragen, contacten met de webbouwer en redigeren van de teksten. Bovendien is Susan ook een heel leuk persoon om mee samen te werken, een en al enthousiasme!